Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika trgovine ter poslovni odnos med ponudnikom (podjetjem Gemcom Čepon k.d.) in kupcem (vami). S trgovino upravlja podjetje Gemcom Čepon k.d.
Načini plačila
- Z gotovino ob prevzemu v našem skladišču
- Plačilo ob povzetju
- Plačilo z nakazilom na transakcijski račun
- Plačilo preko Paypala
- Plačilo preko omrežij Bitcoin in Lightning Network
- Več informacij dobite na strani z opisom možnosti Plačila
Cene
Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o trenutnem stanju naročila: V obdelavi). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Postopek nakupa
Da sta bila registracija in naročilo za prvi nakup uspešna, vas obvestimo po elektronski pošti. Prav tako vas po e-pošti obveščamo o vseh nadaljnjih korakih, dokler naročila ne odpošljemo.
- Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto, poslan pa mu je tudi povzetek naročila. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.
- Naročilo v obdelavi: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
- Blago poslano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Pravica do odstopa od nakupa, vračila blaga
Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ponudnika najkasneje v 14 dneh obvesti, da bo vrnil kupljeno blago. Blago je potrebno vrniti v nadaljnjih 30 dneh od obvestila o vračilu blaga.
Možnost odstopa od nakupa je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje – v tem primeru nakup reklamirate.
Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v originalni embalaži in količinsko nespremenjeno, v obratnem primeru kupnine ne vračamo!!!
Več informacij si oglejte na strani s Politiko vračil
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Več informacij si oglejte na strani s Politiko vračil in na strani O izdelkih.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Tekstilni izdelki, ki se nahajajo pod kategorijo »OBLAČILA«, se pošiljajo iz Latvije, preko ponudnika Printful. Dostava tovrstnih izdelkov lahko traja 5-20 dni od dneva, ko je bilo naročilo zaključeno in se je pričela obdelava pri ponudniku. Naročilo je zaključeno, ko je znesek plačila poravnan.
Več informacij si oglejte na strani o Dostavi.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Več informacij si oglejte na strani o Varovanju podatkov.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in posodobitev podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko izdelki, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o morebitnih spremembah, se z njim poizkušal dogovoriti o rešitvi, ki bo v zadovoljstvo tako kupcu, kot ponudniku.
Fotografije izdelkov so v večini primerov dejanske slike določenega modela izdelka, vseeno je pa potrebno vse fotografije jemati kot simbolične, saj ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe
Reklamacije, ki niso povezane s pravico do odstopa od nakupa ali pritožbe lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na naslov info@bitcoin-shop.si. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je reklamacijo oz. pritožbo prejel in sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če je kupec pri nakupu naletel na težavo, lahko na tej povezavi poskusi z zunajsodno poravnavo. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov.
Zavedamo se občutljivosti vaših osebnih podatkov, zato zanje posvečamo posebno skrb.
Zavezujemo se k varovanju vseh osebnih podatkov in spoštovanju zasebnosti v skladu z novo splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR). GDPR je nov sklop pravil EU, ki ureja zasebnost in varnost osebnih podatkov ter nadomešča Direktivo 95/46/ES o varstvu podatkov.
Vsi podatki, pridobljeni preko spletne trgovine, bodo uporabljeni izključno za poslovanje spletne trgovine in za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
Upravitelj trgovine podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo, e-poštni naslov in telefonsko številko, podatki pa bodo uporabljeni izključno za zagotovitev zanesljivejše dostave. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Pravilnik o pošiljkah
Za naše podjetje pogodbeno dostavlja pakete Pošta Slovenije (pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo učinkoviteje zaključeno). Naročilo bo že jutri pri vas doma!
Stroški dostave
Strošek pakiranja in dostave za vse kraje v Sloveniji je enoten in znaša 5 € (z DDV), za naročila nad 400 € pa je poštnina brezplačna.
Strošek pakiranja in dostave tekstilnih izdelkov ali naročil, ki vključujejo tekstilne izdelke, pa je odvisen od števila izdelkov in se obračunava po fiksnem znesku 4€ (brez DDV) + variabilnem znesku 1€/izdelek (brez DDV).
Čas dostave
- POŠTA SLOVENIJE
Čas dostave, ki ga zagotavlja Pošta Slovenije je 1-3 delovnih dni. V 99% primerih je paket pri vas že naslednji delovni dan od datuma pošiljanja. Za morebitne zamude zaradi nepredvidenih prometnih ali logističnih problemov je odgovorna Pošta Slovenije.
Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo treba počakati nekoliko dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:
- čas dostave je izpisan ob artiklu (gre za povprečen čas, v katerem uvoznik dostavi blago do nas);
- če pri artiklu piše, da je nedobavljiv, to pomeni, da nimamo podatka o tem, kako hitro lahko artikel dostavimo;
- če tak artikel vendarle naročite, ga bomo poskušali najti in ga dostaviti, če pa bomo neuspešni, bomo naročilo stornirali;
- če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša kot za druge, bomo skušali artikle, ki so na zalogi, poslati takoj, ostale pa potem, ko bodo na zalogi; v tem primeru bomo morebitni strošek dostave zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi;
- če bo čakalna doba zelo dolga, vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali o ažurnih podatkih o predvideni dobavi;
- če se vmes kadarkoli naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila in dostavili ostale artikle ali pa naročilo stornirali.
Artikli bodo dostavljeni na vaš naslov najkasneje v 5ih delovnih dneh. V nasprotnem primeru boste predhodno obveščeni.
2. DOSTAVA PREKO OSTALIH PONUDNIKOV
Čas dostave tekstilnih izdelkov, ki jih pošiljamo iz Latvije preko ponudnika Printful, pa je odvisen od naslova in vrste dostave, giblje pa se med 5-20 delovnih dni od zaključenega naročila.
Pomemba opozorila
Če želite prejeti naročilo v najkrajšem času, vam svetujemo, da upoštevate naslednje nasvete:
- navedite podatke za dostavo, kjer je vedno nekdo na razpolago za prevzem paketa,
- če vas ni doma lahko paket prevzamete na najbližji enoti Pošte Slovenije,
- pripravite točen znesek za plačilo odkupnine, saj kurir sprejema le točne zneske.
Pravilnik o vračilih
Vračilo izdelkov
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete
Zadošča, da nas najkasneje v 14 dneh obvestite (na e-mail naslov info@bitcoin-shop.si) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh.
Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v originalni embalaži in količinsko nespremenjeno, v obratnem primeru kupnine ne vračamo!!!
Kupnino vam na vaš TRR nakažemo v roku 14 dni po vračilu izdelka. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali drugi dostavni službi, ki je paket dostavila. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali a ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Za izdelke, ki so bili dostavljeni preko drugih dostavnih služb (tekstilni izdelki ponudnika Prinful, ki jih pošiljamo iz Latvije), imate v paketu priložene podatke za vračilo in jih pošljete na navedeni naslov.
Garancija
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
Reklamacije
Reklamacija velja v 8 dneh od dneva nakupa, kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist uporabnika (kupca), razen če ne gre za poškodovano blago pri nepravilni uporabi.
Kupec lahko blago reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki so bile navedene oz. mu jih je prodajalec obljubil. Reklamacija velja tudi v primeru, ko je prodajalec poslal napačen izdelek, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajoč od kupčevega naročila.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, zmanjšanje kupnine v sorazmerju z napako na artiklu ali vračilo kupnine.
Kupec lahko reklamirano blago vrne na stroške prodajalca, vendar se morata vnaprej za to dogovoriti preko e-naslova info@bitcoin-shop.si, v obratnem primeru pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Pomembno
- Ko vračate artikel prodajalcu (Gemcom Čepon k.d.), morate predložiti kopijo računa.
- Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Gemcom Čepon k.d., Stara cesta 36, 1354 Horjul.
- Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport. Pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo.
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
- Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu.
SEDEŽ PODJETJA
Gemcom Čepon k.d.
Stara cesta 36
1354 Horjul
KONTAKTNI PODATKI
GSM: 031 296 119
E-naslov: info@gemcom.si
PODATKI O PODJETJU
ID za DDV: SI63993376
Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 2236966000
Družba je vpisana v registru okrožnega sodišča v Ljubljani
TRR: SI56 0311 2100 0252 260
Swift: SKBASI2X
Naslov banke: SKB banka d.d. Ljubljana, Ajdovščina 4, 1000 Ljubljana